lördag 22 november 2008

Det har gått bra

Så här såg det ut när jag kom upp till sängen igen. Sött va! Fast hon sparkas o slåss när hon sover så jag har vaknat ganska ofta... Josefin var faktiskt med oss i sovrumet, först i fönstret o sen i sängen.
När hon sovit färdigt var det bara att gå upp o äta frukost. Yoghurt men ingen macka till.

Hon ville gå ut, men vi hittade inga djur. Vi hittade en gunga på grannens tomt. Mitt hus syns i bakgrunden o poolen i mellan. I går ville hon bada i den men det går ju inte när det är is på den. Vi får vänta till sommaren...


Tomtemagneterna är skojiga att pyssla med. Här ska dom ner...



...för att sova lite på pallen. Sen upp igen o så ner o så.. ja ni fattar va? vilken energi i så liten kropp.. Naturligtvis har vi tittat på "gubben med katten" i dag oxå.....
Jag ville läsa nyheterna när hon lekte, men det fick jag inte göra. Så korkad faster är när alternativet är att leka med Leia ;)




Här har vi hämtat pappa (lillebror). Dom ska kolla på boxningstävlig. Pappa luktar inte smultron efter wiskeyprovningen i går...
Jag är helt slut nu, men vill låna henne igen, lite beroendeframkallande...
G´natt zzzzzzzzzz






5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja man får abstinens när man inte träffat henne på några dar. Det är klart att man inte kan läsa nyheter när det finns annat som är m y c k e t bättre.

Anonym sa...

P.S. Vi får raka Pappas skägg så vi kan kolla om han har samma gropar i hakan som farmor och Leia när hon grimaserar som på sista bilden, farmor har det, ville inte vara anonym på senaste kommentaren, men det är ovanan med detta som gjorde det.

Anonym sa...

Gäller att ha enegi o ork när man har småbarn,men bra att låna o lämna tilbka sen.Vila några timmar efteråt är underbart med goda minnen av den lilla tösen.

Anonym sa...

Ja Leia var oxå lite trött idag, så efter kickboxningen så åkte vi hem o vilade på soffan ett par timmar. Kul hade hon haft det o vill gärna sova över igen.

Anonym sa...

Vad kul att det gick så bra! Fast det trodde jag allt. Blir det varje helg nu? ;) Vilken liten sötnos din brorsdotter är! Kramar