fredag 21 november 2008

Premiär

För första gången är jag barnvakt åt Leia helt på egen hand.
Här sitter vi o tittar på Simons Cat. Hon är en bestämd ung dam så när vi hade ätit klart ville hon se "gubben med katten" på datorn. Inte bara en gång utan igen o igen o igen. Hon valde vilken av de 3 som finns, så det var bara att byta enligt order ;) Kan tillägga att dom är mina favorit oxå...
Här sitter vi i soffan o läser o myser. Hon börjar bli trött, men det förnekar hon. Föreslår att vi ska byta om till pyjamas, men är man inte trött så är ju det onödigt... efter ett tag börjar jag byta om för natten med morgonrock. Hade specialbeställt hennes morgonrock i packningen som tur var för har faster sån ska Leia ha det oxå!
Får se vad vi hittar på i morgon, men jag har nog ingen talan där... Tänkte föreslå att gå ut o kolla på stora maskiner o se om det finns några djur ute så här års...
Mina katter uppskattar inte besöket... läskigt med minimänniskor...
Dags för faster att lägga sej igen. G´natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gick tydligen bra med den lilla GULLUNGEN.
Hon såg ju onekligen lite trött ur i går kväll, så det var nog gott att sova hos Favotitfaster, antagligen utan någon katt eftersom Leia tydligen är lite farlig.
Kramar från farmor och farfar.

Anonym sa...

Katterna var nog mest avundsjuka tror jag. Antar att de inte fick så mycket uppmärksamhet? :)