söndag 26 juli 2009

Ajjj, stackars Josefin

Hon har sett lite konstig ut om nosen några dagar. Idag värkte det hål o ut kom stinkande var. En stor skinnlapp lossnade o kvar blev denna krater mellan ögonen (detta är den minst dåliga bilden). Det är tur att katter har gott läkkött när dom är ute o slåss på egen tass...

Jag var ju så lycklig över mitt vädringsställ, men det vred sej efter andra omkullblåsningen. Var o bytte mot ett nytt i fredags, men det pajade oxå. Idag var jag tillbaka med det o dom ville ge mej ett till nytt. Fick pengar tillbaka till slut, men hade jag hängt för tungt? Ett täcke. Det ska den tåla, sa dom. Tydligen inte...
Åkte o köpte ett annat för 40 kr mer, ska testa i morgon. Om det inte håller får jag bygga nåt fast förankrat...
TIPS???



2 kommentarer:

Päron sa...

God morgon.
Du kan väl prata med en "Smed" dom brukar kunna det mesta.
KRAM
Päron

Rika sa...

Stackars liten kisse, hoppas hon mår bättre. Hihi ja du borde ju kunna få ett väldigt stadigt vädringsställ i massivt järn eller så :) Tittade in en kortis! Sommarkramar! Rika