onsdag 22 juli 2009

Go kväll (natt?)

I måndags fyllde jag 27 år för 12:e året i rad. Det gick åt 8 l rosé o 2 l rött vin+ ett antal öl... Vi var nog törstiga i värmen! Jag hade beställt vackert väder o det fick jag!
3 stolar pajade, varav en totalt… Önskar mej stolar till nästa födelsedag! Då blir jag, neeeee…
Kan bli kul med olika!
Jag fick vädringsställ till ullbädden + resten jag önskat mej o lite överraskningar.

Igår var jag lite småseg, men när Leia kom piggnade jag till. Hennes föräldrar skulle på bio o sen äta lite. Vi har som alltid trevligt tillsammans!

I kväll kom fölgrannaen ridande förbi med en annan häst som ”klippte” gräsmattan, grannen käkade upp tårtan o vi drack några öl. Jag tyckte jag kunde skritta hem henne (hästen). Det fick jag! Väldigt trevligt att sitta upp igen! Var länge sen jag satt på hästryggen. Lite ovant med västern, men jag får träna hoppas jag…

G´natt

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Jättegrattis i efterskott!!!
Kramen.